Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Urząd Miejski w Barcinie

Wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek o wydanie zaświadczenia z Rejestru Mieszkańców.
  2. Dowód osobisty – do wglądu.

 

Formularze do pobrania:
Wniosek o wydanie zaświadczenia z Rejestru Mieszkańców  


Komórka organizacyjna

Urząd Miejski w Barcinie, ul. Artylerzystów 9, 88-190 Barcin, poniedziałek, środa czwartek - od godz. 7:00 do godz. 15:00, wtorek - od godz. 7:00 do godz. 16:30, piątek - od godz. 7:00 do godz. 13:30, tel. (52) 383 41 30, pokój nr 4, stanowisko ds. ewidencji ludności.


Opłaty

17,00 zł.

Wpłata w kasie Urzędu lub na konto bankowe:
BS Barcin 91 8167 0008 0000 0677 2000 0150 - opłata za wydanie zaświadczenia

Dla wnioskodawców przebywających za granicą:
IBAN PL 13 8167 0008 0000 0677 2000 0002
SWIFT POLU PL PR


Termin i sposób realizacji

W dniu złożenia wniosku.


Podstawa prawna

  • ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności,
  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

Tryb odwoławczy

Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia, bądź zaświadczenia o treści żądanej przez wnioskodawcę wnosi się do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego, za pośrednictwem Burmistrza w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia.


Dodatkowe informacje, uwagi

Organ administracji publicznej wydaje zaświadczenie na żądanie osoby ubiegającej się o zaświadczenie. Zaświadczenie wydaje się, jeżeli: urzędowego potwierdzenia określonych faktów wymaga przepis prawa lub osoba ubiega się o zaświadczenie ze względu na swój interes prawny w urzędowym potwierdzeniu określonych faktów lub stanu prawnego.