Nabycie nieruchomości w drodze bezprzetargowej (dot. lokali mieszkalnych)
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wypełniony i podpisany formularz wniosku wraz z załącznikami:
- Decyzja o przydziale lokalu lub umowa najmu lokalu.
- Dowód wpłaty kaucji mieszkaniowej.
- Dowód wpłaty zaliczki w kwocie 100 zł.
Formularz do pobrania:
Wniosek o nabycie lokalu komunalnego
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Barcinie, ul. Artylerzystów 9, 88-190 Barcin, pokój nr 15, stanowisko ds. nieruchomości, tel. (52) 383 41 27, poniedziałek, środa, czwartek od godz. 7:00 do godz. 15:00, wtorek od godz. 7:00 do godz. 16:30, piątek od godz. 7:00 do godz. 13:30.
Opłaty
- Opłata skarbowa – brak.
- Zaliczka na poczet przygotowania dokumentacji niezbędnej do sprzedaży lokalu komunalnego – 100 zł.
Termin i sposób realizacji
30 dni od otrzymania kompletnego wniosku.
Podstawa prawna
- Art. 18 ust. 2 pkt 9 lit. a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 594 z późn. zmianami).
- Art. 13 ust. 1 i art. 34 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 518).
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy.