Zawiadomienie o nadanym numerze porządkowym nieruchomości
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- Wypełniony formularz wniosku wraz z kopią mapy z naniesionym budynkiem.
Formularz do pobrania:
Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Barcinie, ul. Artylerzystów 9, 88-190 Barcin, pokój nr 17, stanowisko ds. gospodarki komunalnej i rolnictwa. tel. (52) 383 41 65, poniedziałek, środa, czwartek od godz. 7:00 do godz. 15:00, wtorek od godz. 7:00 do godz. 16:30, piątek od godz. 7:00 do godz. 13:30.
Opłaty
Brak opłat.
Termin i sposób realizacji
30 dni.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.);
- Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. poz. 125);
- Ustawa z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2010 r. Nr 76, poz. 489 z późn. zm.).
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy.
Dodatkowe informacje, uwagi
Nie dotyczy.