Dofinansowanie usuwania i utylizacji odpadów zawierających azbest
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wypełniony i podpisany formularz wraz z załącznikami (w zależności od zakresu prowadzonych prac):
- Uwierzytelniona kopia potwierdzenia zgłoszenia robót budowlanych w starostwie powiatowym.
- Uwierzytelniona kopia pozwolenia na budowę wydana przez Starostę Żnińskiego.
Formularz do pobrania:
Wniosek o dofinansowanie przedsięwzięcia w zakresie demontażu, transportu oraz unieszkodliwienia lub zabezpieczenia odpadów zawierajacych azbest
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Barcinie, ul. Artylerzystów 9, 88-190 Barcin, pokój nr 15, stanowisko ds. nieruchomości, tel. (52) 383 41 27, poniedziałek, środa, czwartek od godz. 7:00 do godz. 15:00, wtorek od godz. 7:00 do godz. 16:30, piątek od godz. 7:00 do godz. 13:30.
Opłaty
Opłata skarbowa – brak.
Termin i sposób realizacji
30 dni od otrzymania kompletnego wniosku.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 ze zm.).
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy.
Dodatkowe informacje, uwagi
Brak.