Opłata za posiadanie psa
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- oświadczenie dotyczące powstania lub wygaśnięcia obowiązku zapłaty opłaty od posiadania psów
Formularz do pobrania:
Oświadczenie dotyczące powstania lub wygaśnięcia obowiązku zapłaty opłaty od posiadania psów:
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Barcinie, ul. Artylerzystów 9, 88-190 Barcin, poniedziałek, środa czwartek - od godz. 7:00 do godz. 15:00, wtorek - od godz. 7:00 do godz. 16:30, piątek - od godz. 7:00 do godz. 13:30, tel. (52) 383 41 73, pokój nr 13, stanowisko ds. księgowości.
Opłaty
Nie pobiera się.
Termin i sposób realizacji
Nie dotyczy.
Podstawa prawna
-
Art. 18a ustawy z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 70);
-
Uchwała Nr XXXV/313/2017 Rady Miejskiej w Barcinie z dnia 24 listopada 2017 roku (Dz. Urz. Woj. Kujawsko-Pomorskiego z 2017 roku, poz. 4706).
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
Ostatnia aktualizacja | 31.03.2023