Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub w stadium uwarunkowań i kierunków...
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wypełniony i podpisany formularz wniosku wraz z załączona opłatą skarbową.
Formularze do pobrania:
Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Barcinie, ul. Artylerzystów 9, 88-190 Barcin, poniedziałek, środa czwartek - od godz. 7:00 do godz. 15:00, wtorek - od godz. 7:00 do godz. 16:30, piątek - od godz. 7:00 do godz. 13:30 , tel. (52) 383 41 63, pokój nr 18, stanowisko ds. gospodarki przestrzennej
Opłaty
Opłata skarbowa - 17 zł
Ustawa o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2006r. Nr 225 poz. 1635 ze zm.)
Wpłata w kasie Urzędu lub na konto bankowe:
BS Barcin 13 8167 0008 0000 0677 2000 0002
Dla wnioskodawców przebywających za granicą:
IBAN PL 13 8167 0008 0000 0677 2000 0002
SWIFT POLU PL PR
Termin i sposób realizacji
Do 7 dni
Podstawa prawna
- Ustawa o gospodarce nieruchomościami z dnia 21.08.1997 r. (Dz.U. z 2014 r., poz. 518.);
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy
Dodatkowe informacje, uwagi
Nie dotyczy