Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wypełniony i podpisany formularz wniosku złożony przez:
- właściciela nieruchomości (w przypadku współwłasności wymagana zgoda każdego ze współwłaścicieli nieruchomości);
- użytkownika wieczystego nieruchomości (w przypadku współużytkowania wieczystego wymagana zgoda każdego ze współużytkowników wieczystych nieruchomości);
- posiadacza nieruchomości za zgodą jej właściciela;
- właściciela urządzeń, o których mowa w art. 49 § 1 Kodeksu cywilnego.
Formularze do pobrania:
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów (dot. nieruchomości nie stanowiących własności osób fizycznych):
Oświadczenie o posiadanym tytule prawnym władania nieruchomością:
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Barcinie, ul. Artylerzystów 9, 88-190 Barcin, poniedziałek, środa czwartek - od godz. 7:00 do godz. 15:00, wtorek - od godz. 7:00 do godz. 16:30, piątek - od godz. 7:00 do godz. 13:30, tel. (52) 383 41 27, pokój nr 15, stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami
Opłaty
Nie dotyczy
Termin i sposób realizacji
30 dni od otrzymania kompletnego wniosku
Podstawa prawna
- Art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (j. t. Dz.U z 2013 r., poz. 627, z późn. zm.);
Tryb odwoławczy
Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy za pośrednictwem Burmistrza Barcina w ciągu 14 dni od dnia doręczenia decyzji
Dodatkowe informacje, uwagi
Ostatnia aktualizacja | 01.03.2024