Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- Formularz zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego (odrębny dla każdej osoby wymeldowującej się, również dla dziecka),
- Dowód osobisty lub paszport – do wglądu.
Formularze do pobrania:
Wzór formularza zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego
Wzór formularza zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu czasowego
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Barcinie, ul. Artylerzystów 9, 88-190 Barcin, poniedziałek, środa czwartek - od godz. 7:00 do godz. 15:00, wtorek - od godz. 7:00 do godz. 16:30, piątek - od godz. 7:00 do godz. 13:30, tel. (52) 383 41 30, pokój nr 4, stanowisko ds. ewidencji ludności
Opłaty
Nie pobiera się
Termin i sposób realizacji
Niezwłocznie
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Dodatkowe informacje, uwagi
- zgłoszenie wymeldowania dokonuje się osobiście
- za osobę nieposiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu
- wymeldowania pobytu stałego lub czasowego można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.), po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub paszportu