Postępowanie administracyjne w sprawie zameldowania na pobyt stały lub czasowy
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- Wniosek o zameldowanie w miejscu pobytu stałego lub czasowego w postępowaniu administracyjnym wraz z załącznikami podanymi na wniosku,
- Dowód uiszczenia opłaty.
Formularz do pobrania:
Wniosek o zameldowanie na pobyt stały albo czasowy w drodze postępowania administracyjnego
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Barcinie, ul. Artylerzystów 9, 88-190 Barcin, poniedziałek, środa czwartek - od godz. 7:00 do godz. 15:00, wtorek - od godz. 7:00 do godz. 16:30, piątek - od godz. 7:00 do godz. 13:30, tel. (52) 383 41 30, pokój nr 4, stanowisko ds. ewidencji ludności
Opłaty
Opłata za wydanie decyzji - 10,00 zł
Wpłata w kasie Urzędu lub na konto bankowe:
BS Barcin 13 8167 0008 0000 0677 2000 0002
Dla wnioskodawców przebywających za granicą:
IBAN PL 13 8167 0008 0000 0677 2000 0002
SWIFT POLU PL PR
Termin i sposób realizacji
Do 1 miesiąca (w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy)
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
Tryb odwoławczy
Do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
Dodatkowe informacje, uwagi
- Formalności załatwia osoba zainteresowana zameldowaniem.
- Postępowanie dowodowe winno wykazać, że osoba która ubiega się o zameldowanie zamieszkuje w lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie.